Accéder directement au contenu Accéder directement à la navigation
Nouvelle interface
Article dans une revue

Brand hate: the case of Starbucks in France

Abstract : The purpose of this paper is to use the concept of brand hate as part of an exploratory study in order to investigate the antecedents and consequences of extreme negative affect within the food category.
Type de document :
Article dans une revue
Liste complète des métadonnées

https://hal-rennes-sb.archives-ouvertes.fr/hal-02430877
Contributeur : Elise BOUVET Connectez-vous pour contacter le contributeur
Soumis le : mardi 7 janvier 2020 - 15:50:16
Dernière modification le : vendredi 5 août 2022 - 14:48:22

Identifiants

Collections

Citation

Douglas Bryson, Glyn Atwal. Brand hate: the case of Starbucks in France. British Food Journal, 2019, 121 (1), pp.172-182. ⟨10.1108/BFJ-03-2018-0194⟩. ⟨hal-02430877⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

52