Pricing and advertising decisions in a direct-sales closed-loop supply chain - Rennes School of Business Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Computers & Industrial Engineering Année : 2022

Pricing and advertising decisions in a direct-sales closed-loop supply chain

Mohammad Asghari
  • Fonction : Auteur
Hamid Afshari
  • Fonction : Auteur
Amir Fathollahi-Fard
  • Fonction : Auteur
Maxim Dulebenets
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-03870063 , version 1 (24-11-2022)

Identifiants

Citer

Mohammad Asghari, Hamid Afshari, S.M.J. Mirzapour Al-E-Hashem, Amir Fathollahi-Fard, Maxim Dulebenets. Pricing and advertising decisions in a direct-sales closed-loop supply chain. Computers & Industrial Engineering, 2022, 171, pp.108439. ⟨10.1016/j.cie.2022.108439⟩. ⟨hal-03870063⟩
11 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More