Accéder directement au contenu Accéder directement à la navigation
Nouvelle interface
Article dans une revue

What remains to be discovered? Manifesto for researching the interactive business world

Abstract : The purpose of this viewpoint paper is to summarise the key findings of the industrial marketing and purchasing (IMP) research – especially for those who are unaware or unfamiliar with this research community – and above all, to point at some directions of development.
Type de document :
Article dans une revue
Liste complète des métadonnées

https://hal-rennes-sb.archives-ouvertes.fr/hal-02129174
Contributeur : Elise BOUVET Connectez-vous pour contacter le contributeur
Soumis le : mardi 14 mai 2019 - 16:30:02
Dernière modification le : samedi 6 août 2022 - 03:22:31

Identifiants

Collections

Citation

Alexandra Waluszewski, Ivan Snehota, Antonella La Rocca. What remains to be discovered? Manifesto for researching the interactive business world. Journal of Business and Industrial Marketing, 2019, 34 (1), pp.232-239. ⟨10.1108/JBIM-11-2018-0325⟩. ⟨hal-02129174⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

58